Карта інвестиційної привабливості
Ми в соцiальних мережах
Погода в місті
Як, по-Вашому, має змінитися формування місцевих бюджетів у разі проведення децентралізації влади?
Місцеві громади будуть залишати основні кошти у себе, відраховуючи певний відсоток до державного бюджету
Принцип фінансування «згори донизу» буде збережений, але при цьому відсоток відрахувань з державного бюджету місцевим громадам має збільшитися
Важко відповісти
Проголосувало: 242
Новини
ВИДАЛЕННЯ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ:ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ

Відповідно до Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зелені насадження  – це дерева, чагарникова, квіткова та трав’яна рослинність природного і штучного походження на визначеній території населеного пункту.

Порядок оформлення дозволу на видалення зелених насаджень у межах населених пунктів регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045, за межами населених пунктів  – відповідними тимчасовими порядками, які затверджуються рішеннями на сесіях районних рад народних депутатів на підставі ч. 3 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Відповідно до вказаних документів законом визначено лише 8 чітких підстав, при яких можливе видалення зелених насаджень. Ордер на видалення зелених насаджень видається органом місцевого самоврядування на підставі рішення про затвердження акту, складеного комісією з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості.

Видалення зелених насаджень на земельній ділянці, яка перебуває у приватній власності, та на присадибній ділянці здійснюється за рішенням власника (користувача) земельної ділянки без сплати їх відновної вартості, оскільки остання була сплачена при відведенні у власність або зміні цільового призначення такої земельної ділянки.

Також видалення зелених насаджень за рішенням балансоутримувача здійснюється на території меморіального комплексу та кладовищі, знову ж таки без сплати їх відновної вартості (всі випадки видалення зелених насаджень без сплати їх відновної вартості визначені п. 6 Постанови КМУ № 1045 від 1 серпня 2006 року).

Державна екологічна інспекція у Вінницькій області попереджає, що недотримання вказаних норм законодавства тягне за собою адміністративну та цивільно-правову відповідальність.

Відповідно до ст. 153 КУпАП – Знищення або пошкодження зелених насаджень, окремих дерев, чагарників, газонів, квітників та інших об’єктів озеленення в населених пунктах, невжиття заходів для їх охорони, а також самовільне перенесення в інші місця під час забудови окремих ділянок, зайнятих об’єктами озеленення, – тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від десяти (170 грн.) до тридцяти (510 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб або фізичних осіб – підприємців – від тридцяти (510 грн.) до п’ятдесяти (850 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Звертаємо Вашу увагу на те, що сплата штрафних санкцій не звільняє порушника від цивільно-правової відповідальності, тобто сплати суми збитків, завданих державі незаконним видаленням зелених насаджень. Сума збитків визначається відповідно до  Такс для обчислення розміру шкоди, заподіяної зеленим насадженням у межах міст та інших населених пунктів (Постанова Кабінету Міністрів України від 8 квітня 1999 р. N 559).

За повідомленням Державної екологічної інспекції у Вінницькій області,

Офіційний веб-сайт: http://vindei.gov.ua, тел. 0432-51-31-49

 <<<