Карта інвестиційної привабливості
Ми в соцiальних мережах
Погода в місті
Як, по-Вашому, має змінитися формування місцевих бюджетів у разі проведення децентралізації влади?
Місцеві громади будуть залишати основні кошти у себе, відраховуючи певний відсоток до державного бюджету
Принцип фінансування «згори донизу» буде збережений, але при цьому відсоток відрахувань з державного бюджету місцевим громадам має збільшитися
Важко відповісти
Проголосувало: 272
Новини
УКРТРАНСГАЗ ПОЧИНАЄ РЕКОНСТРУКЦІЮ КС «БАР» НА ТРАНЗИТНОМУ ГАЗОПРОВОДІ «СОЮЗ»

Нещодавно, за участю Голови правління НАК «Нафтогаз України» Андрія Коболєва, Посла Німеччини Ернста Райхеля та голови Вінницької обласної державної адміністрації Валерія Коровія відбулась презентація проекту «Реконструкція компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз».

Даний магістральний газопровід введено в експлуатацію у 1979 році. Продуктивність газопроводу 26 млрд. м. куб. на рік. Загалом, по території України газопровід простягається на 1569 км та забезпечує транспортування газу від Оренбургу до країн Європи. На компресорній станції «Бар» встановлено 7 газоперекачувальних агрегатів, що дають змогу забезпечувати загальну об’ємну продуктивність станції у 85 млн. м. куб. на добу.

Цей проект реконструкції дозволить підвищити як ефективність роботи компресорної станції «Бар», так і надійність функціонування української ГТС в цілому. Також буде покращено енергоефективність, зокрема ККД газоперекачувальних агрегатів зросте з 25% до 36%, скоротяться витрати природного газу при транспортуванні, а обсяги викидів вихлопних газів під час роботи станції відповідатимуть європейським екологічним нормам.

В ході презентації головний інженер ПАТ «Укртрансгаз» Юрій Зябченко повідомив, що проектом реконструкції передбачено заміну двох із семи газоперекачувальних агрегатів на сучасні виробництва General Electric, що мають високі технічні, економічні та екологічні показники. Станцію також оновлять блоком підготовки паливного газу для нових ГПА, новою системою генерації стисненого повітря з ресивером. Також передбачається ряд інших технологічних удосконалень, що підвищать надійність та ефективність всієї системи. 

Проектна вартість будівництва складає понад 79 млн євро, з яких 53,6 млн євро – кредит, наданий німецьким Deutsche Bank AG, а близько 26 млн євро – власні кошти Укртрансгазу.

Генеральним підрядником проекту є провідна німецька інженерна компанія Ferrostaal Industrieanlagen GmbH. У вересні 2017 року розпочалося постачання й розмитнення в Україні газотурбінних двигунів та основного устаткування для реконструкції компресорної станції «Бар».

Про старт активної фази проекту, етапу будівельно-монтажних і пускових робіт, під час візиту на об’єкт повідомили голова Правління Нафтогазу Андрій Коболєв та т.в.о Президента Укртрансгазу Мирослав Химко. 

Андрій Коболєв, голова правління НАК «Нафтогаз України» наголосив, що проект реконструкції на станції «Бар» є пілотним, протягом року планується модернізація ще 5 компресорних станцій із залученням українських та міжнародних партнерів: «Щоб бути конкурентним, потрібно створювати правильні альянси та залучати конкурентних партнерів. Стара ідеологія «моя хата скраю» довела свою неспроможність до існування, саме тому ми прагнемо до співпраці з міжнародними партнерами. На нашу думку, це дозволить зберегти і навіть розширити існуючі ділові відносини, а також створити нові робочі місця в Україні».

Ернст Райхель, Надзвичайний і Повноважний Посол Федеративної Республіки Німеччина в Україні, висловив підтримку уряду Німеччини щодо прагнення України більше інтегруватися до європейської спільноти і співпрацювати з європейськими операторами ГТС: «Цей проект співпраці в енергетичному секторі має велику стратегічну важливість для наших двох країн. І я сподіваюсь що пілотний проект з реконструкції КС Бар інтенсифікує нашу співпрацю в майбутньому».

Мирослав Химко, т.в.о. Президента ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» додав: «Ми, як оператор ГТС України, бачимо себе невід’ємною частиною єдиної європейської ГТС. КС Бар є одним з найбільших та найпотужніших її об’єктів, а модернізація зробить його ще більш ефективним та екологічним. Ми раді повідомити про завершення етапу виготовлення і затвердження проектної документації та початок робіт з реконструкції, очікуваний термін реалізації яких становить близько 18 місяців».

За матеріалами www.vin.gov.ua

 <<<